Toba esapament sport Akrapovic Slip-on line din Titan pentru BMW M2 Coupe (460 hp) 2022-2023 / G87
Acest produs este construit în totalitate din titan de calitate superioară și are piese speciale, cu două supape, câte una pentru fiecare parte a tobei de eșapament și două reflectoare acustice. Carcasa supapelor și colectoarele sunt toate turnate în turnătoria proprie de titan.
Există o alegere între două modele de țeavă de eșapament: fie forma octogonală inovatoare, așa cum s-a văzut pentru prima dată pe evacuarea pentru BMW M3/M4, fie designul mai tradițional și clasic. Seturile duble de țevi de eșapament au manșoane exterioare realizate manual din fibră de carbon, iar utilizarea materialelor ușoare a produs o evacuare care este de 7,3 kg (32,7%) în comparație cu evacuarea standard. Puterea este crescută cu 3,9 kW (5,3 CP) la 2.800 rpm și s-a înregistrat un câștig de cuplu de 13,5 Nm la 2.800 rpm la testarea pe bancul Akrapovič împotriva unui BMW M2 Coupé cu evacuare standard de serie.
Evacuarea a fost dezvoltată pentru a oferi o experiență unică de condus. Împreună cu cel mai avansat kit de control Akrapovič – care a fost proiectat pentru a oferi o experiență sonoră excepțională – sistemul cu supapele sale de evacuare și reflectoarele acustice adaptează fluxul de gaz la un ton fin și bogat la croazieră normală și un sunet profund și sportiv în timpul conducerii.
M2 Coupé mai dinamic și mai entuziasmant. Remaparea ECU nu este necesară, iar evacuarea îndeplinește condițiile de omologare ECE pentru BMW M2 Coupé (G87) cu filtre OPF. Țevile de legătură și conductele de scurgere opționale sunt disponibile pentru utilizarea în circuit închis, împreună cu Kit de sunet Akrapovič opțional. Odată cu instalarea acestor opțiuni, aprobarea de tip ECE a liniei Slip-On (titan) nu mai este valabilă. Sistemul de evacuare Slip-On Line (titan) este omologat ECE pentru mașinile echipate cu un filtru de particule Otto/benzină. Setul de țevi de eșapament (carbon) trebuie comandat separat ca piesă obligatorie. Vă rugăm să alegeți TP-CT/69 sau TP-CT/68.